Oops !

Haha känner att det kan gå lite hur som hellst det här, har inte skrivit på hela veckan men jag har helt glömt bort. Har antingen haft nollning eller varit hos pojkvännen varje dag efter skolan så när jag kommit hem om kvällarna så har jag varit så himla trött att jag inte orkat! Den här veckan har vi i alla fall lekt nästan allt mella himel och jord, bla såpbrottning, "fiskat äpple med munnen sen letat sockerbit i mjöl(med munnen)", kropp mot kropp, attidydleken, dragkamp över ån (dom som förlorar åker i) kungen begär och mycket mer :)Vi har också haft lektioner i samhällskunskap, medicin, vård och omsorg, svenska och matte. Ikväll är den stora nollningen, har blivit lite osäker på om jag ska gå för det spöregnar och jag börjar bli sjuk. Nu ska jag iaf njuta av att få vara hemma i två timmar till innan jag kanske åker in till skolan igen, i helgen ska jag nog sova hos älsklingen min. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0