Ny start

Nu börjar jag om och försöker blogga igen. Gick väl inte så jätte bra sist jag försökte men nu tänker jag ge det en chans till.

Jag har idag haft min allra första dag på gymnasiet! Ny skola, ny klass, nya ämnen och nya lärare. Det har varit en väldigt nervös dag men nu är det värsta äntligen över .. eller? .. för det är ju faktiskt bara början?
Hur som hellst så går jag nu mera på Birgittaskolan i klass VO1B (vård och omsorgs programmet). I min klass går även alla naturelever därför att dom var för få för att bilda en egen klass. Känns som att det kan bli en bra klass, ganska spänt nu i början men det går väl över antar jag.

Jag är faktiskt väldigt glad över att få börja om nu med nya människor. Jag måste påstå att jag har förändrats ganska mycket de två senaste månaderna. Jag försöker inte längre göra alla andra till lags, jag är den jag är, take it or leave it liksom.
Följ gärna mig på den här bloggen genom mina år på gymnasiet (så länge jag nu orkar med det vill säga..)


Bild på mig från frankrike i sommras, inte snyggaste bilden men det enda jag hitta just nu, gillar plåstret på benet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0