....

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, kommer väl bli att jag skriver ett inlägg när jag har lust antar jag. Nollningen i fredags var kul i alla fall! Klassen börjar lära känna varandra lite nu så det har börjat bli roligare liksom. Lärarna är också väldigt bra om man bortser från svenskaläraren som har gett oss två miljarder läxor.. Håller på att läsa en bok i svenskan och den är faktiskt rätt bra men hon tycker att vi ska ha läst över 100 sidor på tre dagar plus ha gjort alla andra läxor. Usch, det är ju bara andra veckan liksom vad tänker hon med :o Nu har jag suttit och lyssnat på Minnah Karlsson ett tag(sjukt bra är hon) och nu ska ska jag ut med hunden, sedan läsa massor och så ska jag åka o gymma med systern min:) (kan inte lägga in bilder, förstår inte felet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0